Imam nalepnicu i kacigu, ali me je sramota navuci jos i onaj prsluk. Mada, idem skoro samo biciklistickim stazama. Samo što u gradu ima rupetina i grba čak i na glavnim biciklističkim stazama, to je sve jako opasno. Nekada pomislim da kupim neki žuti sprej pa kada god naletim na tako nešto da označim da nekoga spasem a i ovim što održavaju grad da naznačim šta se treba popraviti.
Registracija trotineta je harac. Propisana pravila voznje su neostvariva, jer drzava nije obezbedila uslove za njihovo postovanje. Da su gradovi pokriveni biciklistickim stazama po kojima mozemo da vozimo trotinete i bicikle, bilo bi OK. Ovako, trotinet da vozimo po kojovozu je ravno samoubistvu.
Zajasili trotinete i ne pustaju. Motocikli neregistrovani, neispravni, celavih guma i otvorenog auspuha. Biciklisti voze uzduz i popreko, trotoarem i kolovozom, brzinom od 80km/h. Automobili kroz crveno, preko pune i duple pune, drumom i trotoarom, drogirani i alkoholisani, sa sve telefonom u ruci. Ali, problem su trotineti!!!
Nije bas tacno ovo sto pricas za kacige u evropi, skoro nigde nisu obavezne i retko ko ih nosi. Mogu da razumem da hoce da uvedu neki red ali nisu promislili stvari kao sto nikada ne promisle.
Kaciga je nesto sto treba nositi. Putujuci po Evropi, jako retko mozete videte biciklistu bez kacige, a misljenja sam da je bicikl bezbedniji. Sto zbog brzine, sto zbog stabilnosti, lakoce upravljanja i velicine tockova...
Tako da i prsluk mogu da razumem. Krecu se sporije od ostatka saobracaja i nije na odmet da budu sto primetniji. Iako bih ja to licno stavio kao preporuku, ne kao obavezu.
Moramo usaditi svest o cuvanju zivota i bezbednosti u glave nase dece. Da razumeju vaznost zastitne opreme i na biciklu i na trotinetu i na motoru.
Bravo. Ajmo sad uporedna analiza, za pesake, bicikliste, vozace automobila, vozace dostavnih vozila i kamiona u istom vremenskom periodu:
1. koliko njih je kaznjeno?
2. koliko njih je nacinilo prekrsaj koji su doveli do unistavanja imaovine i povrede ucresnika u saobracaju?
3. koliko njih je nacinilo prekrsaj koji su doveli do smrtnog ishoda?
Vozeći bicikl po gradu i šetajući svedočim situacijama da vozači trotineta često voze nedozvoljenin, pešačkim delovima uključujući i pešačke prelaze nepropisnom brzinom, ne vode računa da ih pešak ne čuje, voze biciklističkom stazom u suprotnom smeru velikom brzinom, ne drže se pravila desne strane itd itd.
Veoma frustriraju ostale učesnike, izazivaju nagla izbegavanja, stičem utisak da nemaju prethodno iskustvo vožnje bicikla a možda čak ni pešačenja.
U svim vecim državama trotinet na ulici pokupite, prevezete se i ostavite ga... Kod nas od toga prave nauku.
Kao da su vozači trotineta najvise krivi za nesreće u saobraćaju. S druge strane bahati, pijani, drogirani kupe našu decu na pešačkim prelazima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za mesec dana kažnjeno 627 vozača e-trotineta, najviše u Novom Sadu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•18.07.2024.
•06:09
Komentari 17
Viktor
Bojan
Kad god se vi sa sela dohvatite procene saobraćajne (ili bilo kakve) situacije u gradu znamo da će u pitanju biti nešto sumanuto ali i urnebesno.
Goga
Joki
Boeser Wolf
Vasa
Sabahudin
Dejan
Lala iz Banata
Bojan
Joja
Steva
rmfg
Kaciga je nesto sto treba nositi. Putujuci po Evropi, jako retko mozete videte biciklistu bez kacige, a misljenja sam da je bicikl bezbedniji. Sto zbog brzine, sto zbog stabilnosti, lakoce upravljanja i velicine tockova...
Tako da i prsluk mogu da razumem. Krecu se sporije od ostatka saobracaja i nije na odmet da budu sto primetniji. Iako bih ja to licno stavio kao preporuku, ne kao obavezu.
Moramo usaditi svest o cuvanju zivota i bezbednosti u glave nase dece. Da razumeju vaznost zastitne opreme i na biciklu i na trotinetu i na motoru.
dule
1. koliko njih je kaznjeno?
2. koliko njih je nacinilo prekrsaj koji su doveli do unistavanja imaovine i povrede ucresnika u saobracaju?
3. koliko njih je nacinilo prekrsaj koji su doveli do smrtnog ishoda?
Mile
Biciklista
Veoma frustriraju ostale učesnike, izazivaju nagla izbegavanja, stičem utisak da nemaju prethodno iskustvo vožnje bicikla a možda čak ni pešačenja.
Iva
Kao da su vozači trotineta najvise krivi za nesreće u saobraćaju. S druge strane bahati, pijani, drogirani kupe našu decu na pešačkim prelazima.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H